ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

تعطیلات

وقتی تعطیلاتی در پیش داریم هی دلمون میخواد برنامه ریزی کنیم واسه سفر و استفاده بهینه 

 دلم میخواد برم شمال.دلم واسه سبزی و جنگلها و بارونش تنگ شده  

دلم ماهی سرخ شده و زیتون پرورده و میرزا قاسمی منحصربفردش رو میخواد

الهی شکر امروز اینجا هم داره بارون میاد.حال منم خوبه

نمیخوام تسلیم اون حس بشم که میگه بیخیال سفر! 

دلم میخواد توی خنکای هوای بارونی دور آتیش بشینم و موزیک موردعلاقمو گوش کنم 

دلم میخواد تنها باشیم.منُ اون و دخترک. سه تایی یه خونواده کوچیک 

یعنی جور میشه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
سیندخت دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ

خب برین... یه سفر کوچولو موچولوی شمال... چرا جور نشه.. .شما بخواین میشه

ســـــــاینــــــــا!. دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

ایشالله جور شه..

پوپک چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ق.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

به به امیدوارم بری و خوش بگذره عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد