ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

۵ آذر : روز من

آبان که گذشت... هر چی بود و نبود...

اما آذر ماه منه.یه حس خوب دارم نسبت به ماهی که توش متولد شدم

حدود 1 سال از شروع رژیمم گذشت که بسیار عالی بود و نتیجه روحی و جسمی خوبی برام داشت و من  واقعا مزه خیلی از تغییرات خوشایند رو توی زندگیم حس کردم

بیخود سنگین شده بودم.الان ثابتم.یه وقتایی هوس میکنم 2-3 کیلوی مونده تا ایده آل رو هم از خودم بکنم و دور کنم ولی خوب... دیگه نباید سخت گرفت.نباید بدنم ضعیف بشه...

6 ماهه ورزش میکنم.بطور متوسط هفته ای 3 جلسه.کلی نرم میشه بدنم و سبک و سرحالم

خداروشکر میکنم وقتی راحت نماز میخونم.سبک راه میرم.می دوم و کارامو انجام میدم

بهترین اتفاقای زندگی من توی سال گذشته ام  همین بود و ازدواج خواهرم و رفتنش به یه کشور دور.خونه خودم دیگه تکمیل شده و تحویل گرفتم

خداروشکر بخاطر همه نعمتهایی که دادی و من هنوز درک نمیکنم  

دوست دارم بخودم بگم....تولدت مبارک

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://sanbad.blogsky.com

سلام

وب خیلی قشنگی دارین

تبریک میگم... هم واسه وبت هم واسه تصمیمتون

واسه تغییر

به ما هم سر بزن، اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد