ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خونه تکونی

 دو روز تعطیلی واقعا برای خونه تکونی بدردم خورد.میشه گفت بخش بسیار بسیار قابل توجهی از کارها  انجام شد.باقی مونده با اختصاص یکی دو روز تعطیلی و غیر تعطیلی تا پایان سال قابل انجامه.مهم اون آرامشه است که من الان بهش رسیدم 

خدایا شکرت که با تن و بدن سلامت و محکم و بدور از هر مریضی از پس خیلی کارها براومدم 

پ.ن۱: دیروز خانم کارگر علیرغم اینکه بهش گفته بودم خودت تنها بیا با دوستش اومده بود.بهم برخورد. کارها هم در حدی نبود که نیاز به دو نفر کمکی داشته باشم.خیلی از کارهای آشپزخونه رو تمام کرده بودم روز قبلش... 

پ.ن۲:همسری در نهایت دیشب وارد منزل شدن.شب قبل در منزل مادرشون بودن.نه خبری نه تلفنی .دخترک هم باهاش بود.دیروز غروب واقعا در اوج خستگی دلم دخترمو میخواست.خودش اومد بدون دخترم.خدا میدونه چقدر ناراحت شدم.به بهانه خونه تکونی لازم بود اونو از من این همه زمان دور نگه داره؟وقتی گفتم جواب داد تازه میخوام امشب هم اونجا بخوابه!سنگدلی تا چه حد؟!فقط به خدا واگذار میکنم!اینم جواب  ۲-۳ روز پرفشار و استرس و زحمت و بدون استراحت من...

نظرات 2 + ارسال نظر
قالب و تقویم کودکانه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://baby-graphic.blogfa.com

عزیزم شما لطف دارید نسبت به کارای من
باید بهتون بگم که من فقط کار طراحی رو به عهده دارم و چاپش به عهده ی خود مشتری هست عزیزم
کار طراحی هم یه روزه نهایت دوروزه تحویل میدمش

بانو یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

یعنی برای خونه تکونی دخترت رو برده خونه مادرش؟؟؟.... برای چی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد