ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خرید طولانی

دیروز کلی خرید انجام دادم.باورم نمیشد ۵ ساعت طول کشیده باشه.دیگه آخراش رفتم خدمت مامان که قرار شام داشتیم و سوپ خوشمزه و گرم مامان و زرشک پلوی مرغ عالیشو نوش جون کردم.هم خسته بودم هم گشنه.خیلی چسبید.دلتون نخواد... 

راستش از وقتی برنامه ناهار توی اداره بخاطر تغییر تایم کاری و تعطیلی ۵ شنبه راه افتاده من یکی بسیار راضیم.چرا که قبلا تا میرفتیم دخترک رو از مهد بگیرم و برسیم خونه و ناهار و گرم کنم و معمولا با چاشنی نق و ناله دخترک و تذکرهای من و انجام ندادنهای اون و به قیمت عصبی شدنم حتی گاهی تا ساعت ۳ونیم - ۴ ناهار نمیخوردم هیچی از ناهار نمیفهمیدم ولی الان لااقل دلم خوشه اگه لقمه به دهن کار واجب اداری رو هم انجام میدم هم زودتر هم با راحتی بیشتر از این تایم لذت میبرم.ولی دیگه شب حسابی گشنم میشه و باید شام بخورم.تازه بیشتر از نیم کیلو هم وزنم پایین اومده توی همین ۲-۳ هفته.دیروز ترازو ۶۶ رو نشونم داد و بنده داشتم ذوقمرگ میشدم خواهر!ایشالله با همین روال و شروع دوره جدید پیاده روی بهاری ۱ کیلوی دیگه هم کم خواهم کرد و خواهم رسید به وزن ایده آل.......بزن دست قشنگه رو .... 

راستی جزء خریدای دیروز یه اتوی موی بوش بود برای خودم که توی سفرم مال خودمو گذاشتم برای خواهری(دوست داشتم خودم این کارو بکنم و اون متوجه نشد چون زمانی که از خونش اومدیم به قصد فرودگاه اون سر کلاس بود و فرداش فهمیده بود)و یه بابلیس هم بنا به سفارش دخترکم برای موهای قشنگش که پایینشون فر بشه.روز جشن مهد پایین موهاشو براش پیچونده بودن و خیلی دوست داشت و ازم خواسته بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرشید دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام
خسته نباشید
سالی سرشار از طراوت و نشاط را پیش رو داشته باشید.

زیتون چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://zatun2002.persianblog.ir/

سلام
وزن وقدت چقدراست که میخوای کم کنی؟
ایا پوستت چرب است ؟سرمائی هستی؟بگوانشاءالله بگم چه غذائی را ترکیب کن
صبح ها حتما خرما یا عسل بخور

همتا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://sanaza57.blogfa.com/

سلام ممنون که به ما سر میزنید.خوشحال شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد