ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مادر مادر مادر

خیلی حرفا هست واسه گفتن درباره وجود پربرکتت مادر

خیلی بیشتر از حد تصور من

هرچند 5 ساله منم مادر شده ام

 ولی تو مادر صبور و زحمتکش و بی توقع و متواضع مهربون و خیرخواه و خوش قلب و با گذشت کجا و من بیحوصله خسته متوقع کجا...

حالا که به گذشته فکر میکنم بعضی چیزها یادم میاد که چطور ما 4 تا بچه رو دور از پدرمون با کمترین امکانات توی اون زندگی بارها شروع کرده از صفر بخاطر ج ن .گ و دربدری و مها*جرت مثل گربه به دندون میگرفتی و نمیذاشتی حسرت چیزی به دلمون بمونه...بهترینها رو برامون تهیه میکردی...خودت در اوج جوانی و زیبایی...این همه غربت و تنهایی و سختی کشیدی تا ما مثل بچه های عادی سال به سال درسمونو خوب بخونیم.همیشه بشیم شاگرد اول. بهترین لباسو تن کنیم.بهترین غذا و خوراک رو برامون آماده کنی و .... خیلی خیلی بیشتر از بچه های عادی که دور و بر ما بودن به ما رسیدی

شاید حافظه ام یاریم نده...شاید خیلی لطفهاتو فراموش کرده باشم...شاید هنوز عقلم به خیلی جاها قد نده...شاید شرایط زندگی اون موقع و بحرانها رو هیچ وقت نتونم درک کنم...شاید هیچ وقت نتونم لحظه ای جای اون روز تو رو با خودم عوض کنم...نه نمیتونم

فقط اینو میدونم که خیلی حقها به گردن من داری که هیچکدومو نمیتونم ادا کنم...آرزوم اینه که همیشه دلت مثل لبت خندون باشه...همیشه آرامش داشته باشی..سلامت باشی تا ابد .آمین!

هرکجا از تو ستایشهاست هر کجا مهر تو جان پرور

هرکسی بی تو دل افسرده با توام مادر مادر مادر 

ای که در زیر قدمهایت آن بهشتی که خدا گفته است،هست و  

این را نه فقط اینجا هرکسی در همه جا گفته است 

هرچه گشتم که کنم پیدا هدیه ای در خور تو مادر 

 بهترین هدیه همان جان بود که تو دادی  چکنم دیگر  

پیش تو امده ام اکنون هدیه ای یافته ام آخر 

هدیه ام اینکه به تو گویم روز و شب مادر مادر مادر

نظرات 2 + ارسال نظر
سیندخت چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

خدا حفظشون کنه گلم... ایشالا بتونیم ذره ای از دین محبتاشونو ادا کنیم...

آلما چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.almaa.blogsky.com

روزت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد