ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

کادوی روز زن

- مرسی از لطف دوستان عزیز که نظر و پیشنهاد دادن درباره منوی شام مهمونیم.......دستتون درد نکنه.همچنان همسری اصرار داره خودمو خسته و درگیر کار اضافه نکنم و مهمونها رو ببریم تالار برای شام 

- امسال از هدیه روز زن و مادر و این چیزا حرفی نشد.نه من به رو آوردم و نه همسرم چیزی گفت... عصرش که اومده بود خونه تبریک گفت برخلاف همیشه گل هم نخریده بود. 

فرداش که رفتیم دیدن مادرش با یه دسته گل میخک سفید و قرمز به انتخاب دخترک دم گلفروشی که نگهداشت گفت از طرف من برای خودتم یه دسته گل انتخاب کن و من گفتم نه نمیخوام...توی دلم گفتم : این دیگه چه مدلیه؟! 

((البته از زمان آشنایی ما تا بحال تمام گلهایی که برای من و مراسم و مهمونیامون و هدیه برای دوستی گرفتیم به سلیقه منه چون تعریف نباشه سلیقه من برای انتخال گل و ترکیب رنگ و تعداد و چیدمان و نوع و ...بد نیست و منو فقط قبول داره ))

از طرفی فردای مهمونی فامیلشون که من حال جسمی و روحی بسیار بدی  هم داشتم و به اجبار دخترک که بسیار دوست داره ما سه تایی همراه هم باشیم  زمانی که خانمها از هم به شوخی میپرسیدن چه کادویی گرفتن و من سکوت کردم و همسری هم اتفاقا شاهد بود گذشت تا فردا... دیدم همسری پیشنهاد یه تور استا.نبول دادن که با برادرم برم و رسما تحت عنوان کادوی روز زن ازش اسم برد. 

خلاصه که تا چند روز دیگه با اجازه شما راهی میشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
ساینا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

تون دسته گل اون مدلی وسکوت موقع بحث کادو در برابر سفر خارجه ...خوش بگذره عالیه

بانو چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ http://heartplays.persianblog.ir/

چه کادوی خوبی....
خوش بگذره ...

زویا یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ http://zoya31.blogfa.com

سفری خوش و پرنشاط داشته باشی آرامیس جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد