ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

سفر استا.نبول.

توی هفته گذشته رفتم سفر و برگشتم.جای شما خالی ...خوش گذشت بسیار.هرچند سفر خستگیهای خودش رو داره ولی باارزشه 

قشنگترین بخش سفرمون هم رفتن به جزیره زیبای بی.وک آدا بود که با کشتی تفریحی رفتیم.آرامش و سرسبزی اونجا و خونه های قشنگش خیلی برام لذتبخش بود. 

استانب.ول آسیایی هم زیبایی و نظم خاص خودش رو داشت و من از اون بخش هم تونستم خریدهایی داشته باشم. 

خلاصه که شهر بسیار شاد با آدمهای مختلف و فرهنگهای متنوعیه. 

راستش یه کمی خودم رو سرزنش کردم که چرا با قطعیت تا حالا درمورد رفتن به استان.بول فکر نکرده بودم و هربار بخاطر جور نشدن برنامه رو کنسل کرده بودیم.اما خودمو قانع کردم که هیچوقت دیر نیست و ایشالله باز هم به این شهر زیبا و شاد خواهم رفت

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام.تو هم مثل من ساعت ۸ بیدار شدی؟ چه جالب!!!!

فلفل خانم یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

عزیزم خب بیشتر بگو در موردش از تجربیاتت بگو از جاهایی که باید رفت و چه جاهایی بهتره نریم؟!

با توجه به اینکه شما توی دوبی کلی مرکز خرید متنوع داری و نمیخوای توی ترکیه خرید کنی(که واقعا جنسای مرغوبی هم توش پیدا میشه و من نمیدونم چرا نمیخوای خرید ترک کنی!!!)برای گشتن همون منطقه قدیم و دو تا مسجد رو ببین.بازار قدیمی هم منطقه فاتح باید باشه همون محدوده.خ استقلال و میدون تکسیم برای گشتن خیابونی و شام و نوشیدن خوبه.همه سعی میکنن شب بیان اونجا برای تفریح.جزایر پرنسس و سفر با کشتی تفریحیش خیلی زیباس که اخرینش همون بیوک آدای معروفه و ارزش داره آدم شب اونجا رو هم تجربه کنه.محیط دنج و آرام و سرسبزیه.شبها هم برنامه کشتی براهه.معمولا تورهای ایرانی اینو حتما دارن اگه دوست داری با هموطنا باشی.پذیرایی دارن و رقصهای آذری و عربی و هیپاپ و ملت همه بلند میشن.شاده دیگه.ساحلهاش قشنگه که ما با تورمون رفتیم و عکس انداختیم.ضمنا اگه اهل چرم پوشیدنی بازار چرمشو برو.یه شو کوچولو هم دارن.خوش بگذره

آلما یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.almaa.blogsky.com

به نظر منم شهر خیلی زیباییه و واقعا به ادم خوش میگذره
منم دوست دارم بازم برم

ایشالله بازم بری خانمی

نبات خانومی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:50 ب.ظ

چه خوب! منم دنبال یه سفر خوب به ترکیه هستم. فعلا که کوش آداسی و آنتالیا و مارماریس تو ذهنم هستن. نظرت چیه؟
اگه اونجاها رفتی میشه نظرتو بگی؟
سفر شما چه قدر هزینه داشت؟ البته اگر فضولی نباشه

من فقط رفتم به استان.بول.به نظرم برای دیدن جاهای دیگه ترک.یه باید چند روز وقت بذاری.بسته به زمانی که اختصاص میدی مثلا یک هفته برای انتا.لیا و استا.بول بذار خوبه وگرنه اگه با یه سفر بخوای به همه سرک بکشی نمیرسی و زمانت از بین میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد