ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مهمونی اجباری

اصلا حوصله مهمونی امشب در من نیست.از این مهمونیای اجباری دوره ای به مناسبت عیده که طرف الان تونسته برگزار کنه و فقط و فقط به مناسبت خوردن  و پس دادن مهمونیه  

البته اینو توی مهمونی پارسال برادر همسرم فهمیدم که سبک و نو ع مهمونی با توجه به زیاد شدن خونواده ها (بخاطر ازدواجهای اخیر )به چالش کشیده شد و دیدم واقعا تنها هدفی که دنبال نمیکنه دید و بازدید و تفریحه 

حیف وقت نیست که براش صرف بشه؟!از حالا حال بدی دارم ولی اجباریه دیگه بخاطر تبعات بعدیش مجبورم شرکت کنم

نظرات 3 + ارسال نظر
Amin پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

منم از این جور مهمونیا اصلا خوشم نمیاد
معمولاً هم سعی میکنم وقتی خانواده میرن من نرم

غزل جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ http://peeyadetacanada.blogfa.com/

ایییییی گفتی از مهمونی همیتنجوریشم بدم میاد چه برسه به زورکی هم باشه

sinbanoo دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:21 ب.ظ

lمرسی بابت تبریکت. رژیمم هم تا حالا ای یی...بد نبوده، دکتر تجویز کرده بر پایه 1200 کالری، اسم خاصی هم نگفت...کجدار و مریض باش تا می کنم.
راجع به مهمونی هم زیاد سخت نگیر، یه شبه میگدره دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد