ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

سفر

این روزها اکثرا یا برنامه سفر دارن یا توی مسافرت هستن یا بالاخره جایی رفتن و برگشتن.حالا هر کسی براساس امکانات و شرایط و میزانی که میخواد هزینه کنه.بعضیا مثل خواهری و همسرش میرن چند تا کشور ار.وپایی و چنین سفری رو توی کارنامه شون ثبت میکنن.بعضیا هم همین کشورهای دوست و همسایه رو انتخاب میکنن و بهشون بد نمیگذره یه چندروزی آب و هوایی عوض میکنن.خیلی ها هم ایرانگردی میکنن از شمال گرفته تا جنوب گرم و سوزان که تابستون هم طرفدارای خودشو داره. 

ما هم شدیدا دوست داریم بعد استقرار کامل و نصب پرده ها و اتمام کارهای خونه بزنیم بیرون و خستگی درکنیم.یعنی اگه بدونین چقدررر این جسم و روح ما خسته اس ،دلتون کباب میشه؟! 

البته تعیین مقصد سفر برای همسری ما بسیار سخت و سنگین میباشد.چرا که با عنایت به پست قبلی که حتما روحیات ایشون رو دیگه میشناسین دلشون نمیاد که مثل بقیه مردم راهی سفر بشن.اونم با زن و بچه و فکر میکنن حتما باید اون مادر و خواهر و برادر و این یکی خواهر همسر از دست داده رو با خودشون راهی کنن وگرنه وجدانشون درد خواهد گرفت.اصلا نگران هزینه ها نباشین کلا بعهده و مهمون همسر  بی شک و شبهه!!! 

البته اگه ببینم خبری نیست و خیری به ما نمیرسه و بخواد اعصاب و روانم تحت الشعاع قرار بگیره خودم با مامان و دخترم بسیار دوست داریم بریم به امام رضا عرض ارادتی بکنیم.باشد تا خدا چه خواهد 

نظرات 2 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ق.ظ http://www.forum.no1-phone.ir

سلام وبلاگ قشنگی دارین..
ممنون میشم به انجمنم سری بزنید و توش عضو شین http://www.forum.no1-phone.ir
:)

ساینا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:58 ب.ظ

کار خوبی میکنه اگه جور نشد خودتون برید سفر اونم مشهد که خیلی حال میده و یه قولی دل ادم باز میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد