ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خواهرم

خواهر خوب و نازنین و بااراده من...خیلی قدر تو رو میدونم.دیروز چقدر آرومم کردی.هرچند من بسیار درمونده و شکسته بودم.اون حرفها رو بهم زدی و راهها رو نشونم دادی تا بتونم تصمیم قطعی و درست بگیرم و مطمئن باشم و تغییر در خودم ایجاد کنم  

دیگه از سردرد و سنگینی و سکون خبری نبود سه چهار ساعت بعد از اینکه تو بهم امید دادی.خواب خوبی کردم و دوش گرفتم با دخترم... 

هر دو کاملا سبک بودیم و در کنار مامان روزمون راحت و سبک به اخر رسوندیم. 

ازت ممنونم 

و آرزو میکنم همیشه خودت بی دغدغه و در کمال آرامش و سلامت زندگی کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
شیلا مامان رومینا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

داشتن خواهر خوب یه نعمت خیلی بزرگه . قدرش رو داشته باش. اول از همه قدر خودت رو بدون تو عزیزی ، با ارزشی
پرتوانی و مهم تر از همه یه مادر عالی هستی.

مرسی ...این همه تشویق منو لوس میکنه ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد