ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

یه سوال آشپزی؟

یه سوال دارم 

از بین کدبانوهای محترم کی میتونه کمکم کنه 

میخوام یه مهمونی بدم بصرف ماهی شکم پر توی فر برای تعداد 5-6 نفر با ماهی قزل آلای متوسط 

من تابحال ماهی رو به شیوه های زیر درست کرده ام و همیشه مقبول افتاده.بعبارتی ماهیهای منو هرکی خورده با اشتها ازش یاد میکنه: 

ماهی درسته یا فیله  سرخ شده  با آرد سوخاری و ادویه های مخصوص-توی تابه رژیمی با مخلفات روی برشهای ماهی و کبابی روی ذغال 

ولی توی فر رو تا حالا درست نکردم. البته مرغ درسته رو یک ساعت و نیم با حرارت متوسط توی فرم برشته و کاملا مغزپخت درمیارم.حالا

چقدر پخت ماهی توی فر زمان میبره؟ 

ممنون میشم کمکم کنید سریع لطفا

نظرات 3 + ارسال نظر
خـودویـرانگـر سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://1050.blogsky.com/

آشپزی خیلی دوسدارم...خودمم آشپزی میکنم..دوسداشتم کمکت کنم ..ولی غذاهای گوشتی نمیپزشم ...:( شـرمـنده :) :(

سیندخت سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

عزیزم من زیاد ماهی دوست نیستم برای همین توی مهمونیام نمی پزونم ولی توی فر یکی دو بار درست کردم یه ساعت تا یه ساعت و نیم بهش زمان دادم تا خوب بپزه...

زیتون پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://zatun2002.persinblog.ir

سلام
ماهی سرد و تر است باید توی شکمش چیز گرم بریزی که گوشت گوسفندیا شتر گرم است
امام صادق خرما خواست وخورد فرمود چون ماهی خورده بودم خوردم والا نمی خواستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد