ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

خورش بادمجون

دیشب بعد از مدتها گفتیم خورش بادمجون درست کنیم.چند شب قبل تعدادی بادمجون تپلی دلمه ای خوشگل براق خریدم و چندتایی هم فلفلهای دلمه ای رنگی و قصدم درست کردن دلمه بود که دیدم خیلی راغب نیستیم و فلفلهای به این خوشگلی و خوشرنگی رو برای سوپ و خوراکهای دیگه بذارم و بادمجونها رو خورش کنم.آخه خورش با این بادمجون گوشتیا خیلی لذیذ میشه. 

خلاصه با دقت و وسواس زیاد شروع کردم به درست کردن خورش با گوشت قلقلی که زود هم درست بشه.حتی از پوره 3-4تاگوچه فرنگی و آب لیموترش تازه هم استفاده کردم که خوشمزه تر بشه.

خلاصه یه برنج محشر هم از رامسر گرفته بودم که با دودی ترکیبش کردم و شد یه پلوی زعفرونی عالی و یه سالاد شیرازی هم کنارش و ....

 دعوت کردیم از اهالی خونه که بیایین و ببینین چه هنری بخرج دادم براتون....

اما...اگه شما فکر کنین چسبید به ما سخت در اشتباهید چون...

اولین قاشق غذا رو که همسر با اشتها به دهنش برد و مزه غذا رو حس کرد ابروهاش گره خورد تو هم اونم چه گرهی...

بادمجونهای نامرد تلخ خ خ خ بودن .آبروموبردن....(گریه.....)

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://mikipak2.blogfa.com

سلام
بعد از مدت ها دوری دوباره با وبلاگی جدید به دنیای مجازی برگشتم و به دنبال دوستان جدیدی میگردم خوشحال میشم سری به وبلاگم بزنید و نظرتونو در مورد شعرام بگید

چشم در اولین فرصت

ساینا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

بادمجونهای نامرد

بادمجون دلمه ای معمولا تلخه ارامیس..براق همتلخن..دیگه این دو ویژگی رو داشتن چی شده..اما عطر برنج دودی شمال تا اینجا امد

آخ ببخشید اگه دلت پلوشو خواست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد