ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

میشه همیشه مهربون باشی؟!

نمیشه که هی غر زد و انتقاد کرد

باید خوبیها رو هم دید و ثبت کرد

چندروزی بود قصد خرید مرغ و بسته بندی و پرنمودن اون طبقه فریزر رو داشتم راستش مرغهای مناسب کباب و خوراک تموم شده بود و فقط قسمت سوپیها همچنان یه بسته گنده خودنمایی میکرد.

اینه که دست به کار شدیم و محول نمودیم به همسر که بخر و بیار بی زحمت ت ت که... دیگه تکلیف شام و ناهار فردا معلوم شد

هرچند تا ساعت 9 شب هنوز خبری از همسری و صدالبته مرغها نبود و ما مجبور شدیم که دوباره بزنگیم که کجایی عزیزم؟(مدیونین تصور کنین من به فکر شکم خودم بودم.نه به جون شما) دخترک ما از ابتدای مهر و بازگشایی مدارس براش ساعت شام و خوابیدنش رو تنظیم کردم به فکر اون بودم....

خلاصه که فهمیدیم هنوز خریدی انجام نشده و چند تا فروشگاهی که ایشون سر زدن موجودیشون توی اون ساعت ته کشیده بوده و کمی ناامید شدیم ولی دقایقی بعد با صحنه خوشایندی روبرو شدیم

یعنی همسری فکر کنم با پاش در میزدچون دستاش پر بود و کلی خرید پروتئینی کرده بود و بنده رو ازین خریدها معاف

به این ترتیب خوشحال شدیم و شروع کردیم به کارهای مربوطه و شام دخترک رو دادیم و خیالمون راحت شد

البته همسری هم یه مرغ سبز درسته رو خورد کردن چون شدیدا از این کار بدم میاد ولی مابقی رو خودمون به پایان بردیم و ساعت 11 شب گذشته بود که رفتیم تلپی افتادیم دیگه...

ولی همچنان یه سبد پر از گشنیز وجعفری و شوید شسته شده روی اپن آشپزخونه خودنمایی میکرد.ببخشین دیگه فردا خوردتون میکنم سبزیهای خوبم.... 

پ.ن:الهی چاق بشه و لاغر نشه اونیکی که همسری منو با اخلاق ماه دیشبش چشم بزنه!

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ http://deas.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیار عالیه
ببین
اگه با تبادل لینک وبلاگ هایمون موافقی به من بگو تا شما رو لینک کنم و شما می تونین ما رو بانام «دنیای علمی ، آموزشی و سرگرمی» لینک کنید.


*یه سؤال داشتم چون من تازه وبلاگم رو از ثامن بلاگ به بلاگ اسکای دارم مطالبش رو انتقال می دهم، چه جوری در بلاگ اسکای مطالب از صفحه ی اول محوشون کنیم، یعنی در صفحه ی اصلی سایت نیان؟ اگه جواب بدی خوشحال میشم!

ساینا دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:47 ب.ظ

مرغ سبز چیه؟؟؟
مرغ خاصیه؟؟
خیلی خوبه وقتی توی پر کردن فریزر کمکی داشته باشی حتی در مرحله خرید دیگه بقیه اش پیشکش اقایون

اینجا مرغ سبز رو دیدم.توی پرورش این مرغ بیشتر میذارن مرغ براساس عمر طبیعیش رشد کنه نه با کنک هورمون و افزودنیهای دیگه.قیمتش هم کی بالاتره

سیندخت چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

الی شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ق.ظ

خدا حفظشون کنه واست

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد