ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

دخترک دوسال و نه ماهه من دوستت دارم

شکر خدا همه چی خوبه.همه چی آرومه...

منو ببخش دیروز کلی بیحوصلگی کردم و سرت جیغ زدم.میدونی که دلم از جای دیگه پر بود وگرنه همیشه سعی میکنم بهترین سهم حوصله و انرژی و وقت و رسیدگیم مال تو باشه.خودت میدونی چقدر برام عزیزی!

این روزا وقتی کارم داری و من مشغول کارای خونه هستم میای دستمو میگیری و میگی :بیا یه کار مهمی باهات دارم و من همراهت میشم تا احتمالا چیزیو که میخوای و دستت بهش نمیرسه دراختیارت بذارم!

این روزا 2-3 باری پیش اومده  وقتی دارم توضیح میدم درباره  بایدها و نبایدها و تاکید میکنم سر موردی که دوست دارم رعایتش کنی خودتو لوس میکنی و چشمای نازتو جمع میکنی و میگی :مامان چقدر داری غر میزنی! 

خلاصه اینکه دختر 2 سال و 9 ماهه من حسابی دوستت دارم!

نظرات 3 + ارسال نظر
تابلوفرش رخساره سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 ق.ظ http://www.tablorokhsareh.blogfa.com

سلام
وبلاگ خوشگلی داری
به ما سر بزن

شیلا سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ

نمی دونم اینجا میشه خصوصی نوشت

مرسی شیلای گل

شیلا مامان رومینا چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

وای نگو از این زبون و چشم و ابروی دخترانه که حسابی گوش مخملی میکنه ما رو
حالا خانوم خانوما قرار نیست ما یه نمای جدید که مطمئن هستم حسابی خانوم شده از این نی نی سابق خودمون ببینیم؟

چشم برات میفرستم.ایمیلتو چک کن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد