ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

شروع

امروز خوبه.حتماخوبه. 

چون دیشب بارون اومد. 

چون صبح لذت بردم از مسیری که پیاده طی کردم و اومدم 

چون هنوز بوی بارون میومد 

چون همه جا تمیز شده بود و مرطوب 

دیروز گذشت.ولی سخت...همش صحبت....همش .... 

ولی مهم نیست 

من دوست دارم فکر کنم نتیجه اش خوب بوده 

من زندگیمو دوست دارم و برای حفظش تلاش میکنم 

میخوام یه جا گوشه یه دفتر چیزایی بنویسم که هیچ وقت از یاد نبرمشون 

اینو فهمیدم که خودم برای زندگیم باید از همه مهمتر باشم.فداکاری بیهوده آدمو بدهکارهم میکنه 

امروز برام یه شروع دیگه اس. 

خدایا شکرت

امسال،پارسال

امسال اصلا آبلیموی خونگی نگرفتیم

سراغ سبزی خورشتی نرفتیم مبادا  دلمون بخواد و گرفتار شیم

کرفس و ذرت که دیگه پیشکش

لواشک هم که قصد داشتم درست کنم نمیدونم کی نسل آلوها وراومد و تموم شد

ترشی هم که پارسال این موقعها چندجورشو تهیه کرده بودم بی خیال شدم

میوه خشک هم که فعلا حسش بوجود نیومده تا ببینم تکلیفم چیه

تازه پارسال میخواستم رب گوجه خونگی هم درست کنم که دیدم دست تنهام و گوجه فرنگی خوب گیرم نیومد

دیگه....

توی فریزر رو هم مایل نیستم بشدت گذشته هی پر کنم.هر وقت چیزی در شرف تموم شدن بود میگیرم. 

آخه .....

هنوز از پارسال آبلیمو داریم.هروقت تموم شد از همین آماده ها میخرم

هوس قورمه سبزی هم که کردیم از همین کلبه های سبزیجات، سرخ شده شو میخرم

کرفس هم انصافا تازه اش مزه میده.دو سه هفته پیش خورش محشری با کرفس تازه درست کردم همه برگ و ساقه ها رو با میکسر جی پوینت محبوبم که خیلی راحت میشه استفاده کرد و شستش، یکدست خورد کردم و .... عالی شد

ذرت هم هروقت دوست داشتیم کنسروش هست دیگه.....

هرچند مامان امسال لواشک ترش و خوشمزه ای درست کرده اما افسوس لواشک خودمو میخورم که امسال محال بود ازش ببخشم و همه شو میخواستم بذارم واسه خودمون

ترشی هم از پارسال هنوز مونده ضمنا در کنارش هم بندری محبوب آماده میخریم

اما با دیدن سایت شف طیبه  بسرم زده چندکیلو گوجه فرنگی خشک/پوره کنم و برای زمستون توی غذاها استفاده کنم.هیچی جایگزین مزه اصلی و ترش گوجه نیست

پ.ن:آدم بشو نیستم من .نه؟!

مشاوره

گاهی وقتا خیلی توصیه ها به دیگران میکنی که بدرد میخورن و راهگشان ولی وقتی نوبت به خودت میرسه اقرار میکنی که نمیشه کاری کرد 

منطق و درستی اگه همیشه باشه که مشکلی توی هیچ جا پیدا نمیشه. 

خیلی وقتا میدونیم داریم اشتباه میکنیم.داریم از وظیفه خودمون شونه خالی میکنیم ولی.... 

نمیدونم چرا ما آدمها اینقدر خودخواه میشیم و تازه طلبکار هم هستیم!!! 

یعنی مرکز مشاوره میتونه بدر بخور باشه!؟