ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مهمونی برگزار شد.همه چیز خوب حتی عالی بود.  

همه راضی بودنو تعریف کردن و حسابی نوش جون کردن. 

من معمولا حجم بالا غذا درست میکنم.اینو از روی میزان غذای بعضی از مهمونیای دیگه که رفته ام میگم.البته این مهمونهای منم از اون دسته خوش خوراکان که از هرنوع غذا بهمون میزانی که تک غذا گذاشته باشی مصرف میشه 

یه دفعه تصور نکنین از اون میزبانهای لقمه بشمارم ها..... ولی خوب آشپزها میدونن چی منظورمه... 

اما...خستگی روز بعد و سردرد فرداش دمارم رو درآورد.دیروز تا  وقت ناهار استراحت کردم ولی بعدش نظافت کلی خونه و جاسازی ظروف و تغییرات چیدن میز و صندلی و .... رو انجام دادم تا برای امرو کاری نمونده باشه. 

و به این ترتیب کلی از موجودی جیب همسر با حذف هزینه اضافی به نام رستوران صرفه جویی نمودیم.

زدین دست قشنگه رو ....؟!  

اردتمندم...آخی خیالم راحت شد...

کلی اتفاقات و سفر و تغییر آب و هوا از سال جدید شاهد بودیم. 

کاملا بدون برنامه قبلی و یهویی 

منم خودمو سپردم به دست روزگار و کلی تغیییر رو تو خودم حل کردم. 

پشیمونم نیستم.بدم نیومد یه سری روزهام با بقیه فرق داشته باشه.برام خوشاینده 

ماه اسفند یه سر رفته بودیم جزیره طلایی آروم و تمیز 

فروردین هم با همسری راهی شدیم و چند روز متفاوت گذروندیم 

هرچند یه مشکل جسمی کلی اذیتم کرد و آثارش هنوز باقیه  

هرچند گفته ها و برخودهایی شاهد بودم که ای کاش نمیدیدم و نمیشنیدم 

هرچند هوای عالی و تمیز و سرسبزی جنوب و آب شفاف و خوشرنگ خلیج و ساعتی نگاه کردن به اون آب و نشستن تو ساحل و شام خوردن و جای عزیزان و خالی کردن صفای خودشو داره و غم رو از بین میبره ...

اما...دو سری خرید توپ کردم و کلی تنوع نصیبم شد  

امشب حدود ۳۰ نفر مهمون دارم و رستوران پیشنهاد همسری رو  به میل خودم حذف کردم و دلم خواسته خودم آشپزی کنم . 

برنامه شامم اینه: 

پلوی زعفرونی و باقالی پلو 

خوراک مرغ مخصوص 

خورش کرفس (با کرفس تازه و گوشت گوسفندی...) 

خورش کدو (با کدوی تازه)  

سالاد ماکارونی  

سالاد سبزیجات  

دسرها: 

ژله خورده شیشه 

پودینگ شکلاتی  

توصیه:بهار و با تمام وجودتون نفس بکشین و بوی طراوت و تازگی و شکوفه های درختها و چمنهاو علفهای خوشبو روحس کنین. 

آسمون صاف و آبی بالای سرتونو ببینین 

صدای آواز پرنده ها رو گوش کنین 

... 

خدایا به این همه زیبایی شکرت