ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

دور شدن

تجربه میگه هروقت از بودن با کسی که توی زندگیته  اذیت شدی ازش دور شو حتی برای چند ساعت .جواب میده حسابی... 

میگی نه امتحان کن!

نظرات 2 + ارسال نظر
پوپک یکشنبه 12 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 ب.ظ http://poopaksahra.blogfa.com

من الان نیمه وقت کار میکنم گلم . یعنی یک روز در میون . برا همین وقت بازی و کاردستی و... رو دارم . پارسال که تمام وقت بودم گاهی احساس میکردم الانه که بمیرم اما خوب خیلی وقتها بی خیال کار خونه و شام و ... می شدم و با پسرکم وقت میگذروندم . به نظرم اگه یه شب شام حاضری بخوریم و یه ر.ز تو اداره بی نهار باشیم و از بیرون غذا بگیریم در عوض ارزش داره که بشینیم 1 ساعت با کودکمون بازی کنیم. این نظر منه عزیزم. ( حالا فکر نکن من خیلی مامان خوبی هستم ها . صدای جیغ و هوارهام رو نشنیدی !!!)

سین بانو سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://SINBANOO.BLOGFA.COM

سلام! منزل نو مبارک.
اول معذرت بابت اینکه مسیجت رو جواب ندادم. باتری موبایلم خرابه شار‍ژ خالی می کنه. باور کن فرصت نمی کنم بزنمش به شارژ. دو سه روز پیش که مسیجت رو دیدم هر کاری کردم نشد جواب بدم. حتی مسیج سنترم رو تغییر دادم. تازه امروز فهمیدم ارتباطم یه طرفه شده به خاطر بدهی. فردا وصلش می کنم. از بس از موبایل استفاده نمی کنم نفهمیده بودم. پارمیس تمام وقتم رو می گیره. همچنان شبا بیداره و روزا تا ظهر می خوابه!
ممنون بابت هدیه زیباتون. رنگ صورتی خیلی بهش میاد. از اون شبی که به خاطر ملاقاتمون برام شب زیبایی شد هر روز به یادتون هستم. امیدوارم ارتبازمون از این به بعد بیشتر و نزدیکتر بشه.

ممنون عزیزم.راستش فکر کردم شاید نخوای ... و همون ارتباط کمرنگتر ما بهتر باشه.اون فرشته ناز خیلی زیباست.ببوسش بجام.منم همین امید رو دارم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد