ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

میگو سوخاری

من تا حالا میگو رو این مدلی درست نکرده بودم. منظورم سوخاری کردن با پودرسوخاریه.همیشه یا کبابی کردم یا با پیازداغ زیاد و کلی ادویه و رب نارنج یا رب انار چه بصورت خوراک و چه داخل شویدپلوباقالی گذاشتم ولی دیروز خیلی راحت و ساده میگوهای پاک کرده رو باز کردم  و شستم بعد زدم توی پودرسوخاری با نوک قاشق پودر سیر و انداختم توی روغن داغ و جلز ولز کنان سرخ شدن .البته روغن من ترکیبی از روغنهای مایع معمولی و زیتون و کنجد بود.خلاصه اینکه محشر بود

پ.ن:پیشنهاد میکنم اگه شمام درست کردین و زیاد خوردین بعدش یه لیموترش یا نارنجی چیزی بخورین تا چربیش اذیتتون نکنه.نوش جان!

نظرات 1 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ http://www.atateakwondo.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید به شما دوست عزیز باید به شما تبریک بگم چون وبلاگ خوبی دارید و مطالب مفیدی توش هست واقعا دستون درد نکنه راستی منم یه وبلاگ ورزشی در مورد تکواندو دارم اگه وقت کردی یه سری بزن واگه خوشت اومد لطفا هم نظر بذار و هم لینکم کن با تشکر بسیار بسیار زیاد از طرف یه دوست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد