ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ادامه خونه داری

خوب! موفق شدم بساط ترشی رو هم به پا کردم و هم ترشی مخلوط و هم بادمجون با محتویات درون درست کردم.این از این! 

راستی لواشک ها عالی شده .همچین نگاه میکنم بهشون دلم ضعف میره. 

سرفه...سرفه...آگهی: 

در همین راستا سفارش میپذیریم ها! 

حیاط امسال ما خیلی پربار شده.گردو و انار به محصولات ما اضافه شده.نمیدونین چه انارای قشنگی به درختمون هست.حتما عکس میگیرم و میذارم تا شما هم در این حس زیبا دیدن شریک بشین.پوپک خانم ببخشین ها میدونم عاشق حیاطی.مال ما و شما نداره خواهر جون!

نظرات 3 + ارسال نظر
هلیا دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

من سفارش لازمم ها وای دلم اب افتاد ترشی و لواشک و .. به به

عاطی چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://atyfereshtemehraboon.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز اتفاقی وبلاگتونو دیدم چون دوسش داشتم خیلی لز مطالبشو خوندم.
منم خیلی از سوالائی که تووو ذهنتونه از خودم می پرسم. خوشحال شدم از اشنائیتون

بانو پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد