ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مهمونی اون شب

و اما... 

مهمونی عالی برگزار شد.رضایت از چشم همه مهمونها و مهم تر از همه ... همسری   می بارید 

حالا بزنین اون کف قشنگه رو ... مرسی... 

راستش تا ظهر سردرد و حال بدی داشتم که با مسکن خودمو سرپا نگهداشتم. 

از ساعتهای پایانی روز قبل هم که دیگه مطمئن شدم مهموندار خواهم بود شروع کردم به کارهای مقدماتی  و اماده کردن مواد اولیه و پیش بینی غذاها 

همون شب میوه رو خریدیم و خیالم راحت شد که بالای کارها و شلوغی اونشب دیگه بسته های میوه توسط همسری در کف آشپزخونه نخواهند بود و جلوی پای منو نخواهند گرفت(یکی از عادات بد همسری!) 

مرغ هم تا ظهر دستم رسید و بعد از شستشو و برشهای نهایی تبدیل به خوراک خوبی شد. 

مهمونهام مربوط به ۵ خاواده بودن. 

خداروشکر با تموم زحمتها و خستگی و سرپا بودنم  پذیرایی راضی کننده بود. 

 اینم بگم من بخاطر بالا بودن سن بعضی از مهمونهام و خاص بودن غذاشون از نظر نمک و چربی و ادویه و ... مجبورم از هر غذا دونوعشو یکی اصلی و یکی هم رژیمی درست کنم که این نیاز به وقت و رسیدگی و کار بیشتر داره خوب!  

و اما لیست غذاها: 

پلو زعفرون و شوید پلو باقالی 

خورش کرفس-خورش کدو بادمجون و خوراک مرغ با محتویات ذرت و فلفل دلمه ای و هویج و پیازچه و سس قرمز خوشمزه 

سالاد فصل 

ژله چند طبقه رنگی با پاستیلهای سوسماری.البته چون در امر ژله سازی از همکاری دخترکم استفاده کردم مجبور شدم از نظرش هم استفاده کنم دیگه!حکایتی بود هر بار که ژله قبلی میبست و میخواستم به طبقات یکی اضافه کنیم مکافاتی داشتیم با خانم کوچولوی هنرمندمون! 

اینم از این!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و محسن یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

به به خانوم با سلیقه و کدبانو
خدارو شکر که همه چیز خوب بوده

مرسی دوست عزیز

بانو یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

خسته نباشی...
یعنی واقعا دو جور غذا درست کردی... خیلی سخته که اینطوری...

نوشتم که.دو تا خورش و یک خوراک و دو نوع پلو.آره خوب سخته مخصوصا با این پای هنوز خوب نشده من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد