ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

تعطیل

همیشه در انتظار روزهای تعطیلیم.شاغلها رو میگم.خوب حساب اینکه نمیخواد به این فکر کنی که بازم فردا باید صبح زود بلند شی و صبحانه خودت و دخترک رو آماده کنی و بقیه کارها ...جای بسی امتداد فکره.باور کنین.هی آرزو میکنی کاش یکی دو روز تعطیلی به تورت بخوره و خودت هم مرخصی بگیری و بری یه گوشه ولی...وقتی واقعا این قضیه داره اتفاق می افته و مثل هفته دیگه که چنین چیزی خواهد بود هرچی فکر میکنی میبینی از اونجایی که همه مثل تو فکر میکنن شلوغی جاهایی که دوست داری اونجا بری عملا تو رو از تصمیمت منصرف میکنه چون هدفت اینه که تنوع رو با آرامش چند روزه تجربه کنی.اینه که فعلا عقلت قدت نمیده کجا بری بهتره! 

پ.ن:خودم که فهمیدم چی گفتم شما رو نه!

نظرات 5 + ارسال نظر
سیندخت دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

همین فکر کردن به اینکه تعطیلاتی در پیشه هم به آدم روحیه میده والا!

مهدیه دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://gallery.blogsky.com

سلام مرسی که اومدی توی سه ماه دوباره وزنم برگشت چون دکتر تغذیه ام گفته بودکه بعداز لاغرشدن باید یه مرحله دیگه بیای پیشم برای تثبیت وزنت اما تبلی کردم گفتم دیگه لاغر شدم دیگه نیازی به دکتر نیست نرفتم دوباره برگشت خیلی نادمم به خدا

فلفل بانو سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

من که عین سه روز تعطیلی رو مریض بودم

مریم و محسن چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ

منم عاشق تعطیلیمممممممممممممم کلی آدم به کاراش می رسه

شیرین پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://crazy-little-girl.persianblog.ir

خوشبحالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد