ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

پست مثبت

من خدای خیلی خوبی دارم که با وجود صبر و حوصله کم این روزهام بسیار زود منو به آرامش میرسونه و جوابمو میده. من ممنون و شکرگزارم.الهی شکر 

دیشب لابلای اون تقلاهای من برای متقاعد کردن کسی که نظرش یه پایه قضیه است، لابلای اون همه حرف و توضیح و دلیل و  اعصاب شکسته من بدادمون رسیدی و کمک کردی. تو درستش کردی.اینو میدونیم.کاش منم میتونستم در عین دغدغه ها و نگرانیها و شنیده ها و ... مثل تو محکم و آروم باشم.میدونی همیشه گفتم توانایی و چه خوب هنری داری در متقاعد کردن. 

خدای خوبم ازت ممنونم  

و تو همراه خوب زندگیم باز خودتو ثابت کردی.تا همیشه همراهم و درکنارم باش.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

سلام بر آرامیس . مرسی از متنی که نوشتی. سوالی توی وبلاگ گذاشتم که فکر میکنم مشکل امروز همه ماست و دنبال جوابش هستم. میخواستم از شما هم خواهش کنم اگر جوابی به ذهنتون رسید برام بنویسید. البته شاید این سوال مشکل شما هم باشه و جواب کمی سخت باشه !

فلفل بانو دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://pepperandsald.persianblog.ir/

خدا انشالله همیشه همراه زندگیت باشه و همیشه همراه زندگیت رو نگه داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد