ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

مازیار فلاحی دمت گرم!

ای ول مازیار عزیز با این برنامه اخیرت جاتو بیشتر بازکردی توی دلمون 

حسابی دوستت داریم 

انصافا مازیار هم صدای گرمی و منحصر بفردی داره هم شعرهای قشنگی توی ترانه هاش اجرا میکنه و هم آهنگهای دلنوازی اونو همراهی میکنن و این یعنی آخرشهههههههه 

 

فکر کنم اینجا وقتیه که میگن:دمت گرم!

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://malikhulia.blogsky.com/

نه به پدرم رفته ام
نه به مادرم
من بر باد رفته ام

ساناز مامان هلن یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

عزیزم منم خیلی خوشحالم که دوباره پیدات کردم .می خوام برات رمز بذارم اما نمی دانم چه جوری تو بلاگسی خصوصیش کنم.دختر گلت را ببوس.

خانمی من همه کامنتها رو اول میخونم و بعد اگه خصوصی نباشه تائید میکنم.پس مشکلی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد