ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

همسفر

ورزش میکنیم.اشتهامون کمتر از قبل شده.همون ۶۸ کیلوی ۳ ماه اخیریم و ثابت موندیم.دیگه چی....آهان... 

خواهری قراره بره دیار نامزدش و چند روزی اونجان.وای چقدر هزینه این سفرها زیاد شده. احتمالا خریدهایی هم برای عروسیشون داشته باشن.بلکه ما هم بی نصیب نمونیم و سوغاتی گیرمون بیاد 

شدیدا توی این گرمای ۵۰ درجه ای کیش هوس کردم برم و خریدهامم از اونجا انجام بدم.دلم شدیدا خرید و بازار میخواد این هوا....... ولی همسفر ندارم

نظرات 3 + ارسال نظر
خلیل الرحمن جوان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.jdaf.blogsky.com

سلام
دوست دارم با شما تبادل لینک کنم
من شمارا لینک کردم
ومنتظرم شما نیز من را لینک کنید

جوان در اندیشه فردا
http://www.jdaf.blogsky.com

آریافر دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://mah.coffeecup.com

خرید خیلی خوبه ولی بخدا این روزا باید بیشتر دقت کنی، جنس که اونی نیست که میگن خوبه و اصله و ... وقتی هم بخوای بخریش یه جور کلاه سرت میگذارن...امروز آبرنگو قلمو مقوا خریدم، شلوغ بود، خودشون ارزون بودن اما همینکه داشتم از مغازه میومدم بیرون حس کردم زیاد حساب کرده....یه لحظه بس که خجالتی ام خواستم نادیده بگیرمو برم، اما وایسادم دیدم 10 هزارتومن بیشتر گرفته.....حالا این کارو با 10 تای دیگه بکنه.....خلاصه آفتاب کیش گرمه و ما میگیم آفتاب بخوره به کله، آدم اینرو به اونرو میشه.....البته علمیش هم همینه، گرما آدمو حالشو انقد میگیره که نمیدونه چه تصمیمی درسته فقط میخواد زود بره زیر کولر....از من گفتن بود. اگر رفتی در پناه خدا باشی :)

ساینا!. دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

بیام من باهات میام بریم ارامیس جان...

عروس یکی هست؟؟مبارک باشه ایشالله...

کاهش وزن خوبی داشتی واسه اون دیگه وزنه ثابت میمونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد