ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

ما به هم محتاجیم

تا می توانید لبخند بزنید

 ۵شنبه و جمعه گذشته با وجود مهمونای عزیز همسری و جلسه هیئت مدیره در منزل ما عملا از بین رفت و امیدم برای شروع کارهای نظافت عید ناامید شد. 

تازه بحدی بخاطر پذیرایی مهمونها این سری بهم سخت گذشت که .... سابقه نداشت من کم بیارم 

اینا نشون میده تازه شدم مثل خیلی خانمهای دیگه که باید دیگه به فکر خودم هم باشم و دیگه اونقدر انرژی نهفته در وجود من نیست که هی بزنه بیرون و کار پشت کار اونم به تنهایی انجام بدم. 

چه میدونم والله.... 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیلا مامان رومینا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

شما کجایی ما آخرش نفهمیدیم. اما سعادت آباد همه جاش خوب نیست. الان تا نزدیک فرحزاد میگن ما سعادت آباد هستیم من زیاد اونور خونه دیدیم ولی جای پرت زیاد داره. الان تو تهران قیمت خونه در پایین ترین نرخ بالای 3 میلیون هست یعنی این پایین ترین نرخ که میگم مربوط به جنوب تهران و شوش و ... بقیه جاها دیگه باید از 5 شروع کنی بری بالا تا متری 11 شاید هم بیشتر. دیگه خودت ببن شهر جدید پردیس خونه های مهرش الان از متری 1500 بالاتر هست

مریم و محسن سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:08 ق.ظ http://salysky.persianblog.ir

خسته نباشی عزیزم
واقعا مخصوصا با وجود بچه دیگه انرژی نمی مونه برای آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد